پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برتر خراسان رضوی در جشنواره شهید رجایی

تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برتر خراسان رضوی در جشنواره شهید رجایی

- 1402/07/08

پارک علم و فناوری خراسان بعنوان دستگاه منتخب از سوی ستاد استانی جشنواره شهید رجایی در راستای تحقق شعار سال 1401 "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در این مراسم از مسعود میرزایی، ریاست پارک علم و فناوری خراسان رضوی تقدیر شد.

سیدجمال‌الدین حسینی، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: دولت مردمی دو سال است تشکیل و زحمات بسیاری در استان کشیده شده که تلاش‌ها، همت و جهادی که در این دو سال برای سامان دادن به اوضاع، رفع مسائل، پیشرفت و توسعه استان صورت گرفته جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: جشنواره شهید رجایی نمادی از تقدیر از زحمات همه بزرگواران است. مستند به مواد 81، 82 و 83 قانون خدمات کشوری و بخشنامه ابلاغی از طرف سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص ارزیابی عملکرد سال 1401، در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اقداماتی را انجام دادیم تا بتوانیم نقشه راه تحول اداری در سطح دستگاه‌های اجرایی را زمینه‌سازی و توانایی‌های واحدهای استان را پیدا کنیم که کمکی به تحقق این تحول باشد.

حسینی با بیان اینکه تمرکز دولت در تحول اداری بر موضوع دولت الکترونیک، اهمیت دارد، عنوان کرد: تمام این اتفاقات برای این است که خدمت‌رسانی مناسب و خوب به مردم ایران به ویژه مردم استان خراسان رضوی انجام و رضایت آن‌ها جلب شود و بهره‌وری، تعالی و عدالت تحقق پیدا کند.

وی ادامه داد: در خصوص نتایج اولیه اعتراضاتی وجود داشت که دریافت و نواقص رفع شد. پس از این موارد و نهایی شدن موضوع در سطح سازمان، نتایج برای بررسی و تایید نهایی به شورای توسعه استان ارائه شد. ما امسال دستگاه‌ها را در 6 گروه تقسیم‌بندی و نسبت به گروه خود مقایسه کردیم. در کنار این موضوع بر اساس بخشنامه، در سایر محورها دستگاه‌هایی به عنوان قابل تقدیر معرفی کردیم که 9 دستگاه به آن 6 دستگاه اضافه شد.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم تاکید کرد: پیشرفت‌ها در پارک علم و فناوری خراسان باعث شده مهمانان داخلی و خارجی پس از بازدید از این مجموعه از رشد شرکت‌ها و نخبگان در این زیست بوم حیرت زده شوند.

دانلود پیوست خبر
مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.